Jammer, maar

Het jaar is nog maar enkele weken oud maar er zijn talloos veel zaken gebeurd die bijzonder jammer zijn. Van alle erge dingen is het minst erge misschien dat ik dit jaar nog zo weinig inspiratie voel.

Daarom bekeek ik de foto’s van het nieuwe jaar en mijn gevoel werd bevestigd. Er waren al veel jammerlijke zaken gepasseerd dit jaar.
Maar; geen nacht zo donker of er gloort weer een morgen.   WP_20150101_00_11_09_Smart

Maar toen het vanmorgen zo vreselijk hard waaide dacht ik toch;  ‘Jammer‘.
Maar….de terugweg ging fantastisch.

fiets

– heen en terug

Jammer, dat onze vogel nog steeds niet kan praten.
Maar… ik moet niet zeuren, hij komt al voor voor zichzelf op en… hij kan al wél schrijven!’

papegaai, jammer, praten, schrijven

toch knap

Jammer, toen ik mijn fiets in het overdekte fietsenhok op school wilde zetten, en het leek of er nog net een plekje vrij was, maar dat er een shit-fietsje met maar 1 wiel stond, die bijna geen ruimte innam maar er toch voor zorgde dat mijn monsterfiets er niet kon staan.
Maar… wel grappig dat ik me nu al dagen zit af te vragen welke collega er toch met een 1-wieler op school komt, en dat ik mezelf met deze overpeinzingen zo goed kan vermaken.

1wieler, fietsenrek

jammer

Heel Jammer toen de diepvries ’s morgens vroeg zomaar uit bleek te staan, waardoor de hele inhoud ontdooid was en we alles van m.ora en b.eckers, loempia’s, brood, friet en andere lekkers in de container moesten deponeren.
Maar… we hoeven  ons lichaam nu niet meer te vervuilen en vermoeien met die meuk, 2015 wordt een gezond jaar.

diepvries, fastfood, jammer

Echt jammer, dat ik deze nieuwe week verder weinig zinvols te melden heb.
Maar… gelukkig had ik de foto’s nog!

Geef een reactie

