Lekker g/meurtje

geurtje

Ik heb een nieuw geurtje. Nou, ik heb ‘m nog niet in een flesje, maar ik heb hem wel op. Vanmiddag even geprobeerd.

Ik ruik het geurtje nu de hele tijd. Dat heb je met nieuwe geurtjes hè. Die ruik je extra goed.

Ergens vind ik ‘m wat mannelijk ruiken, maar het stond er niet bij dat ie voor mannen was. Dus ik ga ervan uit dat ie voor iedereen kan.

De dosering ging wat lastig, per ongeluk wat uitgeschoten. Dus nu ruikt mijn schoen ook. Bij elke stap die ik zet, komt een walmpje omhoog. En iedere keer als ik met mijn handen bij mijn neus in de buurt kom, ruik ik het weer, hoewel ik mijn handen al een paar keer heb gewassen.

Dit geurtje ruikt wel bekend, maar toch heel anders dan een Chanel No.5 bijvoorbeeld.

chanel, geurtje

Ik ben benieuwd wat mijn lief ervan vindt. Of het me woest aantrekkelijk maakt. Misschien zitten hier ook wel feromonen in.
Hoewel L.  mijn geurtjes nooit zelden echt lekker vindt ruiken, is dit wel iets anders, misschien meer voor mannen. Misschien snuift ie wel net zo wild als boer Geert.

Ik weet inmiddels al wel dat niet alle mannen er van houden.

Toen vanmiddag een kleine man van 5 jaar mijn kamer binnenliep, op mijn werk, sprak deze snuffend: ‘het ruikt hier… anders’.
‘Lekker?’ vroeg ik hoopvol.
‘Ik weet het niet’ zei hij aarzelend.

Dus het is nog afwachten.
Maar voor de prijs hoef ik het niet te laten. Tegenwoordig.

Slechts 1.40 per liter.

 

Deze Euro No.95.

 

 

euro 95, luchtje

 

 

Dat was dus nooit ontdekt als ik niet op een mooi rond bedrag had willen uitkomen bij het tanken terwijl de tank van de auto blijkbaar toch echt vol zat en de automaat wel automatisch afsloeg maar ik toch nog even doorging omdat ik dacht dat die paar cent er vast nog wel bij in zou passen en dat toch niet zo bleek te zijn waardoor ik nu heel speciaal ruik en helaas ook geen rond bedrag heb kunnen tanken.

 

2 gedachtes over “Lekker g/meurtje

  1. Haha! Dit had ik laatst ook toen ik voor werktijd even wilde tanken. Schoen en maillot roken wel erg mannelijk.. Omdat ik vreesde dat dit luchtje mijn werkkamer nooit meer zou verlaten, ben ik maar snel naar huis gereden om me om te kleden 🙂

    Like

Geef een reactie

